View Single Post
Sitat av flipsyde Vis innlegg
Mye mulig en del av det er feil ja, men hvis du undersøker litt finner du ut at det er ikke bare der det står heller. Det jeg plutselig opplever av symptomer stemmer overaskende godt med det der.
"Et lite perspektivskifte"? Du har opplevd det sjøl siden du vet så godt hva det er?
Vis hele sitatet...
At noe står flere steder er ikke ensbetydende med at det er riktig. Fysiske endringer i DNA'et som følge av en eller annen oppvåkning, eller et perspektivskifte, er jo helt hysterisk. Videre er det så mye løst snakk om alskens energier, indre kristus og what not til at jeg kan ta det seriøst.

Det jeg derimot erkjenner er at et slikt perspektivskifte er reelt, og at det ofte forekommer ved inntak av hallusinogener og står sentralt i mye spirituell praksis. Jeg har eksperimentert en del og hatt ganske wacky opplevelser selv, så jeg kjenner meg igjen den type opplevelser du hadde under påvirkning av soppen. Det jeg ikke gjør er å oppsøke og ta til meg informasjon som er så utvilsomt fylt med svada. Det er utrolig interessant hva sinnet vårt er i stand til å lage av opplevelser, ja, men det er helt greit å holde hodet litt kaldt.
Sist endret av Sky; 5. oktober 2010 kl. 23:28.