View Single Post
[quote=DumDiDum;1840088

Russerene har lyttet til radiosignaler like lenge som USA, og kineserene har også meldt seg på nylig. Hadde det vært en faktisk beskjed hadde de garantert fått tak i den også. Signaler som er sendt for at mottakeren skal forstå dem er rimelig mye enklere å forstå enn rester av en energisignatur blandet inn i masse støy.

Du har dog rett i at USA leder ann jobben i å analysere disse signalene etter anomaliteter, så det er ikke usannsynlig at USA har funnet energisignaturer som indikerer intelligent liv et eller annet sted. At de skal ha klart å kommunisere uten at russerene/kineserene fant det ut; ikke fanden!
[/QUOTE]

Jasså? Link til at russerene har scannet himmelen like lenge som USA.

Uansett er det usannsynlig at russere kunne blitt kontaktet først. Hva hele den seksjonen du siterte handlet om var hvorfor det er sannsynlig at utenomjordiske skulle ta kontakt med amerikanere. Og det er liten tvil om at på 50-80 tallet så var det mest sannsynlig at de ville ta kontakt med amerikanere. Det var det jeg ville frem til. Noe du hadde skjønt om du leste mitt svar opp mot det jeg svarte på.

Sitat av Phenobix Vis innlegg
Det er bra du ikke bruker Hollywoodfilmer som kilde.
Vis hele sitatet...
Hva? Har du skjønt hva jeg har skrevet i det heletatt?

Jeg har bare svart på at det er usannsynlig at vi ville få opplevd noe slikt som i tv-serien V. Fordi det var en som refererte til dette. Jeg svarte dette var usannsynlig.

Faen folkens, begynn å les innlegg før dere svarer.. Amøber

Sitat av DumDiDum Vis innlegg

Fanden, kom med noen gode kilder, gode artikler (fra en nettside med et minimum av kildekritikk; hvor resten av nyhetene henger på greip også); seriøst. Kom med hva som helst mer enn absolutt ingenting! Fy fanden jeg er lei av folk som referer til de uendelige mengdene bevis rundt omkring, men bare klarer å komme med absolutt crappy kilder når du pusher dem på det.

Du faller i konspirasjonsteorifella fremdeles. Du velger å tro på en vanskelig og innfløkt forklaring uten noe som helst bevis eller indisier for å backe den opp.
Vis hele sitatet...
Hva. Jeg har aldri presentert noen beviser for noe som helst. Alt jeg har skrevet er at det finnes muligheter. Utrolig at man må forsvare seg for noe som aldri har funnet sted.

Les begge postene. Den jeg svarte på og så leser du mitt innlegg. Så kan du skrive hvilke påstander jeg kommer med i mitt innlegg som gjør at du tror at jeg mener verden er besøkt av aliens..