View Single Post
Kom til å tenke over dette når jeg leste den tråden om russelåten til Oralbee.
Ikke at jeg har hørt så mye på Oralbee, men så noen folk sa de hadde mistet respekten for han etter dette. Han er en respektert rapper som lager en helt sykt dårlig sang. Er det penger eller er det fordi han faktisk syns sangen er bra? Lukter sellout for min del.

Jeg liker ikke at artister "selger seg ut" for å lage hit sanger o.l, men nå er det visst slik det er.
Da tenker jeg på sanger som f.eks Love the way you lie og California gurls(Som jeg kommer på i farta).
Det er listetopp sanger. Vært fan av Eminem lenge, men syns rett og slett han tapte seg litt på den sangen. Han rapper fortsatt kjempe bra, men hele settingen blir feil.
Syns faktisk mange artister er bedre når de er sånn halvveis kjente enn når de blir oppdaget og virkelig kjente.

Sirius for å nevne en. Hørte på Sirius en god stund før han ble med på Norske talenter og syns han er flink. Jeg skjønner at han ville vinne og syns han fortjente det, men likte ikke det at han endret teksten for å lage den mer vennlig for tv og dro med et kor. Men det er nå bare meg

Noen andre artisert som dere føler har blitt sellouts?