View Single Post
For ca en ukes tid siden fikk jeg min leilighet ransaket av politiet. Det vil si jeg bor på 26 kvadratmeter og fikk 6 politifolk inn i leiligheten.
De gikk igjenom alt av ting jeg hadde og lagde et salig rot. Alt de har funnet av interesse var en luftpistol som de allikevel beslagla selv om jeg sa at den var da pokker meg fullt lovlig og kjøpt på teknikk magasinet!
Grunnen til ransakselsorderen er at i fjor klarte jeg og rote meg bort i en jente på sol chat. Heldige meg!
Jenta virket grei nok de første par dagene liksom men så dukket hun opp på et kjøpesenter hvor jeg jobbet med en stor plakat med hjerter på og navnet mitt!
Objektledern var ikke veldig happy for dette noe jeg godt skjønner! Fikk beskjed om å fjerne henne sporentreks og ta fri resten av dagen.
Tenkte ok jenta er kanskje middlertidig sinnsyk! Så jeg tenkte ok jeg tar henne med hjem til mamma for å se om hun kan hjelpe meg vurdere hva faen jeg har rotet meg borti.
Joda vi kom dit og ble tilbud kaffe og jeg takket ja og hun takket nei da hun ikke drakk kaffe. Og jeg kjørte henne hjem for kvelden. Den natten begynte tekstmeldingene og hagle til min mor. Det var direkte uhørt mente hun at hun ikke hadde blitt tilbud noe annet en kaffe, det var vanlig høffelighet!
I tillegg hevdet hun at hun var gravid og at vi skulle forlove oss og det ikke var noenting hun kunne gjøre med den saken.
Jeg fikk kort sagt bakoversveis og brøt kontakten med henne. Da dukket hun opp på jobben igjen. Jeg måtte ta henne med ut i parkeringshuset og gi henne en skikkelig skjennepreken og si klart ifra at her jobber jeg. Opphold deg gjerne her men da har vi ingen kjennskap til hverandre overhodet. jeg vil ikke ha mere med deg og gjøre!
150 tekstmeldinger senere og 59 ubesvarte oppkall går jeg oppgitt til politiet.
Møter på en gammel etterforsker som finner det for godt og le av det jeg faktisk kaller et problem.
Han syntes det var latterlig men skulle ta en telefon og be henne la meg være i fred og det skulle han gjøre så fort han var ferdig med latterkrampen.
I januar igjen så tar denne jenta kontakt med meg og for å si det på godt norsk ja jeg hadde lyst på litt sex og vaske ned leiligheten jeg hadde flyttet inn i.
Så jeg lot henne komme på besøk og overnatte til dagen etterpå.
Da begynner hun igjen med giftemaset sitt og jeg bestemmer meg for at nå er det slutt! Og sier det klart ifra at jeg ikke vil ha noe mere med henne og gjøre. Dagen etterpå kommer hun hit, setter seg utenfor døra mi og der sitter hun. Hun sitter der helt til jeg får ringt til min mor og typen hennes som kommer og fjerner henne da hun har satt opp camping plass utenfør døra mi tydeligvis.
Det blir stille. Så i februar ca en mående etterpå får jeg to politifolk på døra. De forkynnet et totalt kontaktforbud mot henne. Jeg tenkte bare jippi! det gjelder sikkert begge veier! og dette er slutten på det hele. Men neida hun hadde forklart for politiet at jeg truet henne med pistol, voldtok henne, og hadde store mengder dop i leiligheten min. Nå for en uke siden kom de med en ransakelsesordre som var datert 7 februar i follo tingrett!

Er denne da fortsatt gyldig?
Er det ingen forlelsesfrist på disse? Kan de bare holdes på akkurat som et monopol get out of jail free kort? Og bruke det når du føler du har behov for det?
Greit nok jeg skal mot annmelde jenta for falsk annmeldelse men det skulle bli et eventuelt avhør men jeg har ikke hørt noenting fra dem. Jeg vil også ha tilbake den beslaglagte gjenstanden! Helst før den er blitt antikk.
De jobber jo med to store draps saker i follo nå men hvor lenge kan de holde på et beslag jeg ikke samtykker i?