View Single Post
Sitat av gilde Vis innlegg
Jeg føler også at det er et godt tidspunkt å starte noe. Det har blusset opp usedvanlig mye styr om cannabis i diverse nettforaer og aviser rundt om landet. Meningsmålinger viser dobbelt antall mange stemmer på pro-legalisering en anti-legalisering. Men mennesker er late, hverdagen kommer til å gå sin gang, men det som blusser opp er hvis det kommer flere ganger i media. Du kan sende så mange brev du vil til politikerne og politiet. Men det som hjelper er å få det ut i det offentlige og i media.

Posters og "demonstrasjoner" / samling what so ever om krav for offentlig debatt er en ting. Harde fakta er også veldig bra. Men jeg tror media kan være en god nøkkel med i spillet her. Det er på tide offentligheten for hele sannheten levert i fanget.
Vis hele sitatet...
majoriteten av befolkningen bryr seg sikkert pent lite om en liten sy-klubb kommer og fester plakater rundt om med cannabis propaganda,og hva mener du med at folk er late? å forme hverdagen sin til noe konstruktivt og godt er en prosess som krever mye tid og da jeg vil tro at hver av oss velger å engasjere seg i saker som betyr noe for en,som fks cannabispolitikk betyr noe for deg.
Det er en hel del store ord som blir brukt i denne tråden,uten noen form for politelig info som backer det opp.
etter å ha lest en del om cannabis både her på forumet og på nettet,har jeg inntrykk av at planten kan ha noen positive ting ved seg,men ingenting samfunnet vårt har behov for.
At en liten gruppe kommer og henger opp plakater og kontakter media med det som blir formidlet og utrykt her har jeg liten tro på at engang kan bli et museskritt i rettning legalisering.
Skal ikke poste noe mer her,men prøv å tenk litt hvertfall før dere starter en ``revolusjon`` dette kommer nok bare til å gi stikk motsatt effekt enn det som er hensikten
Sist endret av Cosmos; 7. september 2010 kl. 23:37.