View Single Post
Når dere er inne på et så delikat emne vil jeg gjerne dra opp en liten historie.

Sommeren 2008 ble jeg innkalt til marinen, og måtte reise ned til Madla leir i Stavanger for førstegangstjeneste.
Ettersom jeg langt ifra er noen egenet soldat, og hadde pisset fult av thc, ble jeg bannlyst fra militærets områder i 2 år..

Vi som ble kastet ut grunnet narkotikum dannet en liten gjeng, og bestemte oss for å ta turen inn til Stavanger sentrum for å ta en liten fjoner og noen øl for å feire vårt veldig korte opphold i militæret.
Vi fant oss en plass i en liten park, lente oss tilbake og spratt opp noen øl (en viss moderator som kjenner seg igjen?). Etter en liten stund kom det en rar (mildt sagt) mann i 40 årene bort til oss og slo ann en liten prat. Det kom fort frem at han ikke var som alle andre, og en smule "creepy". Plutselig fyrte han av et sjokkerende spørsmål; "Kan jeg kjøpe sokkene deres for 500 kr?" Her er det ikke snakk om de nye fine sokkene vi har i baklomma, tvert imot. 500kr for noen sokker er jo en grei sum, så vi gikk med på dette. Men det stoppet ikke her! Like etter ville han så gjerne at vi skulle pisse på en flaske til han, som han skulle drikke etter råd fra legen sin. Dette var vistnok en veldig god medisin mot hans sjukdom, hans perverse sinn.. Vi gikk jo selvfølgelig med på dette, for latterens skyld