View Single Post
Hadde skrevet et langt innlegg, men så krasja dritten og forsvant. Så jeg oppsummerer med å avvise følgende myter:

- Homofili er unaturlig, og et valg man tar: Homofili finnes også i dyreverden. http://pub.tv2.no/nettavisen/innenri...icle546318.ece
Faktisk er det flere dyrearter som aktivt utøver incest. Dermed har også denne sidestillingen blitt slått beina under på.
Flertallet av seriøse forskere er enig i at det er naturlig, og at det er medfødt. Det de er uenig om, er årsaken til at homser blir homser og heteroer blir hetero.

- Likestilling mellom homofili og fetishisme: Trenger denne noen ytterligere kommentarer? Alle menneskegrupper har fetisher. Det finnes til og med klubber i Norge hvor heterofile kvinner og menn møtes i gummi og lær osv. Faktisk har alle fetishister vært stemplet med psykiatrisk diagnose her i landet frem til i år. Liker du og din partner å "krydre" sexlivet med et par håndjern (kanskje de til og med er pyntet med rosa stoff for å se mindre skummelt ut)? Sorry, men da har du en fetish for bondage.

- Homofili er ekkelt og uhygienisk: Det skal ikke mye fantasi til for å forstå hva dere tenker på, og til dere kan jeg si tfølgende:
1. Langt fra alle homser liker å ha pikk i brunøyet, og heller ikke alle liker å knulle rompe.
2.1. to minutter ekstra i dusjen, så slipper du at kuken blir varmet av gårsdagens middag. Mer skal ikke til.
2.2. Mange menn liker "å kjøre brannbil". Tror dere det er mer hygienisk å knulle et blødende hull(for ikke å snakke om smittefaren(det er ikke gitt at dama di er trofast selv om hun sier det)). Tror dere forresten at homser synes det er mindre ekkelt å tenke på enn at dere tenker på rompesex?
2.3. En venn av meg var homofob nettopp pga. dette. Så en dag tok fruen hans et direkte oppgjør med han ved å putte en finger i 2'ern hans. Ikke bare skjønte han fort at han likte det (menn har noe som heter prostata, og er gjerne omtalt som mannens G-punkt), men når han først hadde landet etter akten, skjønte han også hvor dum han hadde vært. Fruen angret imidlertid på at hun gjorde det, for mannens iver førte til at han ville finne ut om pikk var like godt som finger bak. Dette medførte to ting: 1) Han fikk bekreftet at han var hetero, og at en finger fikk holde lenge. 2) Han ble singel så snart fruen fikk ferten av hans nysgjerrighet.

Forøvrig vil jeg bare legge til dette til alle homofobe:
Hvis dere har/får barn, så håper jeg for dere foreldres skyld at et eller flere av dem er/blir homofile.
Samtidig håper jeg inderlig for barnas skyld at de ikke er/blir det. Et evig dilemma, men hvis dere tenker dere litt om, så bør dere først finne ut om dere faktisk er villig til å skape et liv, oppdra det og elske det i så mange år det tar frem til barnet blir kjønnsmodent og seksuelt, for så å ødelegge barnet fullstendig når du får vite at han/hun er homo?