Tråd: FOS filmen
View Single Post
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
moret får KP av med
til de bichete gamerene som klager på tagging på t-banen: hva i HELSIKE bryr det deg? det er jo sporveiene sin feil som må fjerne fete piecer fra et tog, DET ER EN OVERFLATE! "det er innsiden som betyr noe" har mistet all mening, når folk som deg maser på de som får kick av å male tog, fordi T-baneverket MÅ, FOR ALL DEL fjerne malingen på togene sine, istede for å bruke det på å forbedre linjene!

og de tagger IKKE på private hus, de kalles "toys" og må for all del skremmes livskiten av! og ikke si ting som, "jeg hadde banka livskiten utav de drittungene", ettersom de fleste som maler hadde banket deg hvis du prøvde deg! disse folka er også ganske smarte, og har god utdanning, og gode jobber! de er ikke dumme nek som synes det er kult, men VANLIGE MENNESKER som har guts til å gjøre noe de har lyst til! ikke gå på et nettforum og si "jeg hadde tagget hadde jeg fått kjangsen" men går ut å GJØR noe med det!

dette samfunnet gjør meg kvalm! ups til ALL og FOS!

Sitat av legalize_it Vis innlegg
Fremdeles så blir det brukt en masse penger på å fjerne tagging fra disse stedene årlig. Disse pengene kunne gått til bedre formål. Hvis dere synes tagging er så fint, hvorfor i tagge kun på deres egne ting? Er passe frekt å skulle presse kunsten sin over på andre..
Vis hele sitatet...
du røyker vell grønt du! like ille! du av alle burde forstå hvordan det er å være uforstått! at du puffer bong, er like ille som at man maler en grå vegg og staten for all del må fjerne det!

(og at dette går utover DIN regning)