View Single Post
Aldri vært deprimert så lenge jeg ikke har vært i nærheten av andre deprimerte over lengre tid. Følesen forsvinner oftest veldig raskt så fort jeg forlater nedtrykte folk og er borte fra de en stund. Det vil også si at jeg føler meg alltid på topp når jeg er med mennesker som har det bra =) og da kan jeg fokusere mer på å løfte disse menneskene enda høyere og ofte påpeke subtilt hva de er flinke til ogsåvidere! Og det liker jeg svært godt, når jeg ser at folk får den anerkjennelsen de fortjener!

Jeg skal få tak på The Mentalist så fort som mulig, men nå er jeg nødt til å sove, for jeg har en lang dag med havfiske foran meg i morgen! =)

Sitat av KeithFlint Vis innlegg
For smart for samfunnet med 129 i IQ? Yeah right. Troll.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri indikert at jeg er for smart. Jeg skrev intelligent, og man er ikke nødvendigvis smart selv om man er intelligent. Jeg klarte jo å skrive en overskrift som mangler spørsmålstegn, slik at den indikerer at jeg lurer på om det er problemet, istedenfor å indikere at jeg er for intelligent. Desverre får jeg ikke til å endre denne overskriften i topicen nå.
Sist endret av Logicbolt; 9. august 2010 kl. 05:47.