View Single Post
jeg ser at jeg kanskje var litt raskt i skrivingen av den første posten, jeg tror dette rett og slett kom av frustrasjon. Det jeg egentlig leter etter var råd om hvordan jeg skal takle alt det negative jeg opplever rundt meg bedre, siden jeg har liten forståelse for hvorfor folk oppfører seg dårlig mot hverandre.

Intelligensen har egentlig ingen ting med dette og gjøre, testene konfirmerte rett og slett for meg at jeg ikke er tullerusk i hodet! Og at det faktisk lå noe i det jeg tenker, og problemet er at jeg etter mange mange mange timer med lesing og studering av forklaringene på hvorfor ting kanskje er som de er trengte noen til å bekrefte eller avbekrefte det jeg tenker, og når man ikke kjenner mange som har interesse eller vitenskap innen områdene så må man jo vende seg til folket, og ikke kun basere seg på det som står på internett.

Angående empat, så vil det kun si at man er overfølsom for andres føleser og tar det for mye inn på seg. De fleste sidene som omfatter dette har i alt for stor grad en innvirkning av enten religion eller spirituelle ting, og jeg mener at dette er faktorer som ikke hører hjemme fordi jeg synes det blir for overtroisk.

Det var for all del aldri meningen å skryte, kun å komme med fakta slik at folk som faktisk vet noe om dette eller kan komme med hjelpende råd hadde noe å gå etter.