View Single Post
Sitat av etsi Vis innlegg
Ikke gi opp freak enda. Vent til de intelligente folka som vanligvis poster i vitenskap og forskning står opp, da skal du få se ordentlige svar. Det er dessverre kun kyniske nattdyr som meg og imba som sitter oppe å lurker på forumet på denne tiden av døgnet. God natt til deg, og lykke til med problemet ditt!

Diskusjonen sporet veldig av her, ser jeg, så jeg skal prøve å gi deg et så seriøst svar som jeg kan;
Har du prøvd å ikke være så fordomsfull? Du var jo veldig kjapp med å stemple meg som kynisk, kun etter hva du har sett her på freak. Er du sånn ute i det virkelige liv også? Å ikke tenke negative tanker om folk og deres intelligens fra første stund kan gjøre alt mye lettere i lengden. Det er ikke alltid førsteinntrykket stemmer, vet du! God natt!
Vis hele sitatet...

Sant det du sier. Og utifra alt han har skrevet og påstått så er jeg rimelig sikker på at han ikke er så intelligent som han skal ha det til. Er vel bare en kar som har innsett at han kan tenke litt lengre enn til nesetippen sin og tror at han er one in a million som kan det.

Sitat av hedningen Vis innlegg

Om du har lyst til å skrike troll så kan du heller bruker "Rapporter regelbrudd"-knappen. Den er der så moderatorene kan ta avgjørelsen uten å la hele tråden skli ut. Strengt tatt burde jeg brukt den i stedet for å skrive dette.
Vis hele sitatet...

Ikke dum den du. Prøver meg fram når jeg er mer sikker