View Single Post
Takker for raske svar! Nå ble jeg imponert og glad! =D

Cartman Jr: Meld deg inn i Mensa og prat med folk som har det likt som deg?
Desverre orker jeg ikke konservative mennesker, og det florerer av de der.

etsi: Det skrives "profesjonelt" forresten.
Det er mennesker som deg jeg forsøker å unngå, det svaret var helt urelevant for topicen. (jeg vet tilogmed at jeg har skrivefeil i svaret, dette gjør jeg nå for å irritere deg. Ha en videre koselig natt) =).

Asmondai: *quote det du skrev*
Jeg er helt enig med deg, og det er akkurat det ansvaret jeg føler. Penger derimot har aldri betydd noe som helst for meg og jeg har alltid mindre tullete økonomiske problemer fordi jeg ikke bryr meg om penger!

HELEflaska: Kan du klargjøre om du bruker dette profesjonelt? Hvordan bruker du det i så fall?
Jeg arbeider som filmregissør, det er her jeg klarer og utfolde meg 120% samtidig som jeg gjør alle andres jobb lettere siden filmbransjen er en kynisk arbeidsplass! Og jeg har forsøkt å arbeide med noe annet i utlandet i 3 år men ender alltid opp hjemme for å rydde opp i andres problemer!
Jeg vil gjerne være mer med positive mennesker, men desverre føler jeg alltid et ansvar for å hjelpe mennesker med problemer jeg er klar over, og vet jeg kan gjøre noe med. Takker veldig for tipset angående å være i aktivitet der det ikke er rom for dypere samtaler, dette har jeg faktisk ikke tenkt over og det høres ut som en god ide! Tusen takk! =)

Sluzzz: Prøv og få de rundt deg til og forstå poenget, da vil det gå mer flytende.
Desverre er dette helt umulig, jeg har forsøkt siden jeg var rundt 10 år gammel, og det ender alltid med at folk ber meg holde kjeft =) Har noen nære venner som er på samme plan, men disse er selvfølgelig opptatt av sin egen utvikling for tidspunktet, og det blir kun et par samtaler i året!



Uansett! takk allesammen som tok seg tid, jeg sitter nå og leser igjennom forumet og har allerede funnet mange flotte tråder! Håper jeg kan lufte mye her fremover =)
Sist endret av Logicbolt; 9. august 2010 kl. 04:13.