View Single Post
Sitat av Harabo Vis innlegg
Vi hadde en litt morsom hendels idag vi også. Jeg jobber i en elektro butikk, og idag så skulle en fyr komme og ha en PC. Vi hjalp han og ordne alt med PCen osv. Og mens vi gjorde det så var han svært interesert i den trådløse musa vi bruker på jobb PCen, og vi tenkte ikke noe mere over det. Da neste kunde kom, så oppdaga vi fort at musa var borte og vi skjønte ingenting. Snudde hele stedet på huet, også kom vi på han. Vi skjekka med videoovervåkinga, og han hadde knaska med seg musa. Vi ringte derreter til personen, og ba han komme tilbake med musa han knaska med seg. Han får jo ikke brukt den uansett (uten den tingen som skal i usben), og da svarte han "Hva faen er det du sier, jeg har aldri gjort noe sånt". Vi sier da at vi har han på tape, og da får vi til svar "Javell, jeg kommer tilbake i morgen"

Var litt funny :P
Vis hele sitatet...

Det høres ut som kleptomani, en uovervinnelig trang til å stjele det man synes er fasinerende..

Selv om en trådløs mus er ubruklig så måtte han stjele den fordi han var fasinert av den. ehehehe..

jaja.