View Single Post
Sitat av diabolus Vis innlegg
Når jeg leser alle idiotiske forslag til hva man kan gjøre med en hund som angriper så lurer jeg på en ting.Hvor mange av dere som kommer med "gode" forslag har hund selv?

Jeg har et par store og i noens øyne "farlige" hunder selv,jeg vil ikke anbefale noen av forslagene som har kommet i denne tråden hvis en av mine hunder skulle angripe.Mitt beste tips må være å forholde seg helt rolig,mest sannsynlig kommer ikke hunden til å bite.Selv om en hund kommer løpende mot deg å bjeffer og knurrer som et lite helvete så er det liten sjangs for at den biter,i de fleste tilfeller er det bare tomme trusler.
Skulle en stor hund virkelig gå inn for å ta deg så har de færreste en sjangse uansett!
Lykke til
Vis hele sitatet...
Ser poenget ditt her og er enig. Men vi tenker helt hypotetisk hvis man først skulle bli helt nødt til å forsvare seg

Sitat av Reitaner Vis innlegg
Dette høres kanskje rart ut, men beste selvforsvar mot en illsint hund er å, etter hva jeg har hørt, stappe pekefingeren inn i hundens anal. Hunden blir såpass skremt og lei seg at den piver vekk med halen mellom beina.
Har ikke sett dette i praksis, og jeg er usikker på hvor lett det er å finne anus på en angripende hund.
Vis hele sitatet...
Hahahah Nei fy faen så ille JA, det høres rart ut. Men skal ikke se bort ifra at det funker. Hvis noen hadde stappet fingen i anus på meg så hadde hvertfall jeg rygget unna og forsvunnet.