View Single Post
Sitat av Conseal Vis innlegg
Er du seriøs?? Sier du virkelig at man ikke skal gjøre motstand hvis man blir voldtatt?

Det er snakk om en person som (i følge trådstarter) gjentatte ganger har voldtatt sine egne barn. Nå "insisterer" han tilsynelatende med å møte ho her alene hjemme? Det er mer enn suspekt. Vi bor dessverre ikke i Disney-land, vonde ting skjer og det finnes onde jævler der ute.
Vis hele sitatet...
Jeg er fullstendig klar over at vi ikke bor i Disney land. Ser at jeg kanskje formulerte meg litt feil.

Det jeg egentlig bør ha skrevet er:

Man skal gjøre motstand mens man blir forsøkt lagt i bakken samt når selve voldtekten er i ferd med å starte. Men jeg ser det som logikk at når selve voldtekten "pågår" så er det ikke nok det lureste for en jente som er fysisk underlegen overgriperen å gjøre massiv motstand.

Jo fordi, hva gjør overgriperen da? Målet hans blir da å få hun til å tie stille. Og hvordan gjør man det? Jo, da knuser man skallen inn i asfalten sånn at han kan holde på i fred og ro.

Dette blir jo situasjonsavhengig. Og jeg tar det som selvfølge at de fleste voldtektsoffere gjør motstand under en voldtekt, noe som kanskje fører til at voldtektsmannen forsvinner. Og det finnes voldtekt der vedkommende gjør motstand og ender opp med store traumer som voldtektsmannen påfører offeret.