View Single Post
Hva er dette for slags retardert argumentering? Jeg kan knapt huske å ha sett maken! Hvis absolutt alle var homofile for 200 år siden så ville menneskeheten dødd ut, og derfor er homofili feil, naturstridig, mindreverdig og det som verre er? Makan.. Hvis absolutt alle var kvinner for 200 år siden, så ville også menneskeheten dødd ut! Er det da feil, naturstridig og mindreverdig å være kvinne? Snakk om å argumentere med skylapper.

Homofili kan være, og er sannsynligvis, genetisk betinget, og overlever helt fint likevel. Det ser man jo helt tydelig. Slashdot påpeker både dette, og at mekanismene kan være via resistive gener og/eller som en komplisert kombinasjon av andre av- eller påskrudde gener. Dermed er det argumentet skutt i filler.

Dyreriket har blitt nevnt, og jeg kan påpeke at homoseksuell atferd er sett hos ekstremt mange dyreraser. Wikipedia har lister over dyr hvor dette har blitt observert, og jeg kan ramse de opp de kategoriserte listene: Pattedyr, fugler, fisk, reptiler, amfibier og insekter og andre virvelløse dyr. Hvis du ser på den enorme mengden dyrearter hvor homoseksuell atferd er vanlig, kan du da virkelig påstå at dette er unaturlig? Selvfølgelig kan du ikke det, og det er nok et argument som er tilbakevist.

Hva sitter du egentlig igjen med da? Så vidt jeg kan se, absolutt ingenting.