View Single Post
Sitat av THH-c Vis innlegg
Sliter du med tilbakefall sier du? Røyket selv i 3 år , nesten hver dag med kanskje totalt 3 mnd pause inimellom på de 3 åra.

Fella som mange går i er og gjøre akkuratt det samme når man ikke røyker som når man røyker. Om man sitter inne og spiller datamaskin og ser film og lignende når man er pissefjern assosierer man disse aktivitetene med røyking etter hvert. Det hjelper veldig og komme seg ut og bedrive andre aktiviterer om man føler trangen til og ta seg en hit.

Denne trangen gir seg etterhvert , det har nå gått 3 og en halv måned siden sist gang jeg røyka , og jeg bedriver lett de samme aktivitetene nå som da jeg røyka , uten og tenke på bønne. Klart suget melder seg av og til , som "fy f... hadde vert dugelig nice med en bong nå" men dette forsvinner fort igjen.

Som allerede nevnt , alt står på psyken. For de som sier det er helt jævlig og slutte med hash , de har sannsyneligvis en meget svak viljestyrke.

fysiske abstinenser gjør seg gjeldende som søvnvansker de første dagene etter kuttet røyking , svettetoker og skikkelig spaca drømmer , hvertfall for meg. Dette vil kun være for langtidsrøykere anntar jeg (?)

Digger faktiskt disse såkalte fysiske symptomene , da drømmene jeg fikk ca en mnd etter slutt er noe av det sykeste jeg har opplevd. har hatt 3-4 lucid's , skulle ønske det var mer av dem. Men ordinære drømmer også , skikkelig heftige saker , våkner midt på natta gjennomsvett med et stort flir om kjeften , og husker så og si alt.
Vis hele sitatet...
Denna karen veit hva han skriver om her. Dette er akkurat hva jeg opplever etter kutt fra ett langt opphold med MYE cannabis. Vi snakker ikke om 1 gang før du legger deg i en 2 måneders periode. Vi snakker 1-5 gram om dagen( i kanskje 6 måneder eller år), alså nesten konstant cannabis rus fra morgen til kveld. Kanskje også veldig potente greier, nemlig fordi langtidsrøykere ofte har god peiling på "ordnings".

Jeg sitter nå i skrivende stund med cannabis abstinenser, psykisk og FYSISK. Dette er min 4 cannabis pause etter et bruk over 3 år. Dette røyke oppholdet har ikke vært så intenst som sist, så denne gangen går det nok mye bedre enn de forgje. Får vi håpe! Skal ikke gå inn på det helvete jeg har opplevd ved tidligere pauser. Jeg røyket sist mandag klokka 04:00. Nå er det torsdag 03:15. Dette føler jeg på kroppen i skrivende øyeblikk:

- Rart syn, kan sammenlignes med null søvn og null mat. Sliten i øynene.

- Svette hender. Jeg kan se svetta skinne kraftig i lyset. Tørker jeg hendene
mine, vil de gå sirka 20 sekunder før de er like våte.

- Svette armhuler

- Lett kvalme, liten matlyst. Når jeg spiser føler jeg meg mett etter veldig lite, og det frister ikke å fulføre måltider. Dette selvom magen rumler og du føler deg på en måte sulten, samtidig som mat ikke frister.

- Lett feber som kommer og går av seg selv, ikke spesielt plagsomt. Føler meg varm i hodet, kald på ørene. Kald på nesa og fingrer osv, mens håndflater er varme.

- Jeg er trøtt. Som faen. Men når jeg lukker øynene, vibrer de. Jeg får alså ikke lukket øynene. Vanlighvis ikke før jeg kommer til det stadie der øyelukkene gir opp og det mentale presser kroppen til søvn, dette skjedde i går. (Men det hadde aldri skjedd om jeg som er en erfaren røyker ikke hadde gjort noen forberedelser. Sto opp veldig tidlig og tokk en slitsom road trip men familie, men tur gåing også. Alså på farten fra tidlig morgen til kveld.)

- Irritasjon. Rett og slett ubehag i kroppen og sinnet.

- Humørsvinginger.

Skulle gjerne skrivd mer om den psykiske delen, men jeg føler andre i tråden har dekket det bra. I tillegg klarer jeg ikke tenke helt klart og ting distraherer meg veldig lett nå. Hodet føles litt tomt ut. Trenger 100% sikkert dopamin. Ett runk før sengetid kan vel kanskje bidra med det.

Ønsk meg lykke til da Selvom dette kun er en pause fra dette enestående stoffet. Jeg føler det litt som deg THH-C. Bare å gjennomgå dette med ett stort smil og finne på ting ute man ikke ville gjort vanlighvis ruset. Tidligere i dag fisket jeg, det er å anbefale!
Sist endret av ZionRoad; 15. juli 2010 kl. 03:28.