View Single Post
Det du kaller knoting er big business for de som kan systemet
Vis hele sitatet...
Garantert... og dermed er det også en tilsvarende stor utgiftspost for alle som ikke har som jobb å "kunne systemet", men helst bare vil at det skal funke så de kan konsentrere seg om sin normale jobb.

Ja, jeg vet at det er mange som bruker windows til inntektsbringende arbeid også, og siden jeg har jobba på steder der man har brukt begge deler (f.ex. journalister som bruker windows, mens desken brukte mac), så har jeg også lagt merke til at windowsbrukerne hadde mye mer trøbbel med ting som ikke funka enn og at selv maskiner som var relativt nye, allikevel brukte håpløst lang tid på selv de enkleste ting fordi de måtte kjøre massevis av antivirus og faan veit hva....

Selvsagt - hvis man LIKER å knote med innstillingene i windows, å skru hardware, skal bruke maskinen til å spille, eller liknende, så er ikke mac noe å satse på, men for resten av oss, som primært vil ha en maskin som FUNKER uten at vi må bruke halve arbeidsdagen på å få den til å funke, så tviler jeg ikke et sekund på at mac og osx er totalt overlegent. Har brukt windows i ganske mange år (siden før store deler av forumbrukerne her ble født) før jeg hoppa over til mac, og tror faktisk jeg tør å påstå at jeg på tidspunktet da jeg hoppa over hadde ganske mye mer peil på windows enn de fleste, men å gå over til mac var rett og slett som å komme til en annen verden.
Sist endret av atomet; 6. juli 2010 kl. 20:25.