View Single Post
Visste ikke helt hvor jeg skulle legge inn dette tipset, men besluttet at dette måtte være den beste plassen.

For de som enten har etablert en PYROlabb eller skal etablere en, så ikke bry dere med å kjøpe bokser hvis du skal drive med pyro i en grei skala, men ikke for stor (2-3" +++...). Gå til nermeste butikk og spør om du kan få de boksene de får levert smågodt i! De er i en grei størrelse (omtrent på størrelse med de 3 liters First Price Vanliljeis boksene, beste jeg kom på) og har tett lokk. Og de har plenty. Spurte tanten min som jobber i en butikk om hun kunne samle, og jeg gikk og hentet 21 stk to dager senere... Hun sier jeg kan hente ca så mange hver uke..

De er små nok til å kunne tas frem selv når en kun trenger litt av et kjemikalie, og store nok til å holde nok kjemikalier for større batcher med BP og stjerner. (ikke for deg SportyONE, du hadde vel planer om 12", så ikke bry deg om det... Du trenger jo enorme lagerplasser med 190kg (?) kjemikalier... )


På grunn av denne lille oppdagelsen gjelder ikke videoen av labben min lengre... Jeg har alle kjemikaliene i de boksene, (Nidar typen, hvite) og skal ha stjerner i slike bokser og (blanke, Brynhild), og de fra Hval (blå) skal gå til lagring av ferdig, møllet Comp i tillegg til noen spann jeg har.

De blanke boksene med blått lokk går nå til lagring av comps som venter på å bli møllet...

KJEKT!
Sist endret av Pyrotecnican; 24. juni 2010 kl. 22:10.