View Single Post
SG-1 og SGA, selvfølgelig! SG-1 på grunn av Richard Dean Anderson, elsker humoren, alle de vittige kommentarene hans.
Sitat av Crystall Skull
O'Neill: (Refering to Neutrinos) Hey! If you'd been listening, you'd know that Nintendos pass through everything.
Daniel: I heard.
(Carter smirks)
O'Neill: ...Everything.
Vis hele sitatet...
SGA er jo enda mer fokusert på humor. Tror det er en stor grunn for at Stargate-seriene har overlevd så lenge. McKay er definitivt den beste i SGA, elsker når han får en god idé og knipser :P

Tror SGU kommer til å bli bra, hvis den får lov til å holde på i noen sesonger til. Tror SGU, som SG-1, kommer til å bli bedre etter første sesong. Første sesong av SG-1 er jo dritkjedelig etter å ha sett sesong 7-10!

Sitat av Eivindeik Vis innlegg
Vil si at SG-U ikke har noe relasjon med stargate seriene annet enn navnet. Greit, er god underholdning men er helt ulik sjanger mener jeg. Men Robert Cooper sa selv han ville prøve noe nytt, han fokuserer mer på karakterene. Selv syns jeg nok at SG-1 er den beste, ikke grunnet plotten men følelsen over gamle minner vil jeg nok si.
Vis hele sitatet...
O'Neill er jo stadig innom en tur? Sam og Daniel har jo også vært med i iallefall én episode?