View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Innlegj
Vis hele sitatet...
Eg kan sjå at du byggjer deg ein stråmann for å unnvike det faktum at du av framleis ukjende årsakar lot "innvandrar" gå synonymt med "muslim", men ein drott er ein drott, som vi sier på nynorsk. Siden du har delt innlegget mitt i bruddstykkar og tatt det heilt ut av samanheng, skal jeg gjere det sama med ditt eiga.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Nei.
Vis hele sitatet...
Jo.

Sitat av slashdot Vis innlegg
Premisset for at dommen gjeld andre enn Italia er at samtlige europeiske land har signert den europeiske menneskerettskonvensjonen.
Vis hele sitatet...
Men premiset for at Italia starta det heile i byrjinga var ein kulturkollisjon.

Sitat av slashdot Vis innlegg
Dermed er det irrelevant at det var ei finsk kvinne
Vis hele sitatet...
Er det irrelevant at det var ei kvinne? Er du kvinnehatar også nu? Nei seriøst, eg skal halde meg for god til å dele opp innlegg som du gjer, frå nå av svarar eg samanhengande.

Sitat av slashdot Vis innlegg
I Italia som starta saka - det kunne like gjerne vore ein norsk ateist mot Noreg. Eller ein italiensk ateist. Å peike på innvandring blir tåpelig, og skaper uheldige konnotasjoner. Det tener rett og slett ikkje debatten.

Er det? Ateisme er vel ikkje resultat av innvandring, primært? Det er vel heller resultat av opplyste enkeltpersonar?

Om du antar et fullstendig homogent samfunn så er det jo åpenbart at det ikkje ville oppstått, men det er litt søkt problemstilling. Det finst garantert ateister i Italia som støtter denne dommen heilhjerta.

Det eg påpeiker her er at det er i hovedsak religiøse - uavhengig av religion - mot ateister. Ikkje innvandrarar mot etniske innbyggjarar. At du får det til å bli at eg ser på det som muslimar og krf som samarbeider er litt fjernt for meg.
Vis hele sitatet...
Du bruker ateistar som ved for å fyre den ilden som dine argumenter er, ser eg. Ateismen i seg sjølve er ein drivkraft og et dekke for mangt eit argument, men man ser at samanstøt mellom religionar er det som starta saka heilt i begynnelsen. Det var ikkje slik at ein ateist så eit kristent kors og tenkte "eg liker ikkje kristne kors", men heller slik at ein kristning så ein burka og tenkte "eg liker ikkje burkaer". Kristne symboler er for subtile til at de skaper reaksjoner i vestens samfunn, men meir fremmede symboler setter igang debatten vi kan sjå nå.