View Single Post
all religion, alle rusmidler og bilkjøring. Jeg vil at verden skal være rosa og glad med vakre mennesker som er rusfrie der alle er snille med hverandre. Så vil jeg ha sol hele året men det skal regne om natten. Igrunn vil jeg at alt som ikke passer meg skal forbys og de som gjør ting jeg ikke liker skal henrettes. så vil jeg har fred i verden og alle skal være snille med hverandre. Burka og hijab skal gi dødsstraff men så skal vi være snille med hverandre. Oslo vil jeg skal teppebombes siden det er en stygg by. Alle samer vil jeg ha flyttet til Grønland for de kan ikke kle seg. De er dessuten små og rare. Dessuten skal alle hus være hvite med grønne striper og vi skal kun varme oss på solcellepanel og vindkraft. Vedfyring skal straffes med deportasjon fordi det lukter og lager svevestøv. Bakeriene skal ha døgnåpent og alle skal være slanke og pene. Stygge mennesker skal brukes som slaver i tomatfabrikkene vi skal ha i danmark.

Vi skal ha offentlig fridag med borgerplikt å gå i tog til ære for Brann fotballklubb mens vi korsfester rekdal fordi han kunne kalle bakke alkis. Eggen skal tvangsflyttes til bergen og drillo skal være kommentator på alle fotballkampene.

Ja til slutt vil jeg ha lover mot sokker. Et ufyselig plagg som lukter og det må forbys. 17 mai skal omgjøres til den dagen vi alle må sitte hjemme uten lys på og det skal heller ikke være lov å bruke mobiltlf. Tilslutt vil jeg flytte operaen til gol der den skal være offentlig toalett for alle trailersjåførene som ikke kan kjøre lastebil lenger fordi all bilkjøring ikke er lov lenger.