View Single Post
eskil2k's Avatar
Trådstarter
848
Sitat av wrigleys Vis innlegg
Om du har planer om å anskaffe jobb og utdanning der du går VG1, VG2 for så å gå ut i lære, er det noe du burde gjøre fra deg -før- du evt. gjør noe slikt.
Vis hele sitatet...
Jeg har fullført videregående, er bare noen tanker som slo meg da jeg var ferdig med dette. Jeg var rett og slett så jævlig lei av tall og bokstaver, endte med at året ble fail med dårlige karakterer. Har også en kompis som er slik med gode karakterer med samme syn som meg, så ikke det at jeg har dårlige karakterer og lei av skole blir brukt mot meg.

Og jeg har alltid vært en person vill egentlig leve litt annerledes liv enn skole og jobb, når jeg gikk på ungdoms skolen, men jeg gjorde det aldri siden familie og venner så ned på dette, som om det var fryktelig galt. Og jeg angrer og er sint pga av det nå.
Sitat av wrigleys Vis innlegg
Ellers så er vel det mulig for deg selv å regne ut hvor mye penger du vil tape på kjøre i gang ett slikt prosjekt.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke så mye penger, spørs hva man gjør og vill så klart, men fantasien og research kan ta en person på mye rart.

Sitat av wrigleys Vis innlegg
Er i alle fall nesten helt sikker på at om dette er en utdanningsveg du vurderer, og ditt spesifikke fag er vanskelig å anskaffe læreplasser i, vil det garantert være bedre å gjøre seg ferdig og ha ett fagbrev klart når du kommer hjem.
Vis hele sitatet...
Ja, men man kan fortsatt få ett fagbrev, studere, få seg jobb, familie osv når man kommer hjem.
Sist endret av eskil2k; 1. juni 2010 kl. 01:25.