View Single Post
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av Danielle Vis innlegg
Å være pedofil betyr at man tenner på barn, og forelsker seg i barn. Akkurat som du gjør med jevnaldrene. Den biten er det ingen forskjell på. Nå jobber ikke jeg i barnehage, men har jo passet barn. Og jeg er jo ingen overgriper bare fordi jeg er pedofil.

Hvis du var lege og skulle sjekke kjønnsorganet til en kvinne, ville det vært problematisk for deg?

Hvis pedofile ikke skal jobbe med barn under 13 år, bør heller ikke hebefile få jobbe med ungdommer fra 13 år, og du som hetrofil kunne ikke jobbet på videregående i tilfelle du kunne tenne på elevene der mellom 16-19 år.

Hva tror du egentlig en pedofil er?

Vel, hvis du er så bastant, så håper jeg at hvis du får pedofile barn, at du sørger for at de aldri kommer i nærheten av barn.
Vis hele sitatet...
Jeg opplever at du unngår å svare på spørsmålet til Matthiesen. Greit, så du tar eksempelet med leger. Da blir det et spørsmål om hva den voksne personen er komfortabel med. Om en kvinne opplever det som ubehagelig å gå til en mannlig gynekolog kan man få en kvinnelig gynekolog istedenfor, eller i det minste ha en kvinnelig sykepleier der med seg. Det er mange jenter som foretrekker ett av de to alternativene.
Å bytte bleier og vaske barn krever ikke den samme kunnskapen, så det er ikke noe behov for at jobben gjøres av den pedofile under oppsikt av en annen voksen, som i eksempelet med gynekologen. Barn har ikke nok innsikt i tema til å selv bestemme om den pedofile skal få lov å vaske dem, så det koker ned til om de foresatte ønsker at pedofile skal ha adgang til barna deres, se dem hver dag og vaske de nakne kroppene deres.

Hvordan stiller du deg til den typen ekskludering av pedofile i barnearbeid ved hjelp av et spørsmål i jobbsøkerboksen? Synes du det er riktig at pedofile jobber med barn uavhengig av foreldrenes ønsker? Jeg er inneforstått med at ikke alle pedofile er overgripere og er ikke med det som utgangspunkt jeg spør spørsmålet mitt, så vennligst ta forbehold om det. Forestill deg også at de foresatte i dette eksempelet er like informerte.

Jeg er også veldig interessert i å lese undersøkelsene relatert til overgrep av barn som du har pratet om tidligere. Alle kilder du har er av interesse, selv om de ikke finnes på internett.

Jeg vil skulle også gjerne ville vite hvor du har de tallene på antall pedofile i Norge i fra, som du gjengav i denne innlegget. Om vi sier at det finnes 4 858 200 nordmenn i landet og 150 000 av disse er pedofile betyr det at 3.08% av Norges statsborgere er pedofile. Det er et veldig høyt tall, og siden det tallet refereres så ofte til i denne tråden skulle jeg gjerne ha faktaene klare for meg.

Jeg er også enda et personlig spørsmål. Jeg har forstått deg slik at du er en av de som kun tiltrekkes av barn. Ønsker du selv å få barn en gang? Om du svarte ja, finnes det noen akseptable scenarioer for deg hvor det kunne la seg gjøre for deg å få et barn?
Sist endret av Mullah; 29. mai 2010 kl. 21:23.