View Single Post
Sitat av Provo Vis innlegg
Kan du vise til den konklusjonen fra en nøytral part, slik som SSB selv?
Vis hele sitatet...
Naturligvis. Å si at vi vil være i mindretall innen 2060 var nok litt overdrevet, men ingen tvil om at innvandringstallene vil øke med en temmelig stor hastighet: http://www.ssb.no/innvfram/
Seriøs artikkel om emnet:
http://www.aftenposten.no/meninger/k...cle1209423.ece

Sammendrag av de 2 ovenstående linkene:
I år 2060 vil Norges befolknign høyst sannsynlig være 7 millioner, hvorav 3 millioner er innvandrere og etterkommere av innvandrere, og 4 millioner er etniske nordmenn. La det gå noen flere år etter dette, og vi vil være i mindretall. Dette er ikke paranoide tanker, det er logikk. Forskjellen er at jeg ikke ignorerer sannheten, men tar allvoret inn over meg - dette betyr at vi har store forandringer i vente, enten du mener det er positivt eller ei.

Sitat av Provo Vis innlegg
Masseinnvandring? De eneste "fremmedkulturelle" vi tar inn her i landet er flyktninger, og selv av de tar vi inn langt færre enn hva FN mener vi bør.
Vis hele sitatet...
Kall det hva du vil, men denne hurtige veksten vi har i fremmedkulturelle innvandrere regner jeg som masseinnvandring, da de tilsynelatende ikke er på besøk, men er kommet for å bli.
Dette er ikke en bagatell, det har konsekvenser for vårt folk, som jeg allerede har gitt uttrykk for i flere innlegg.


Sitat av Provo Vis innlegg
Vent litt.. Var ikke dette akkurat om norsk etnisitet, skigåing og bunader? Nå er vi over på "utlendinger som voldtar nordmenn"?
Vis hele sitatet...
Hva er det du mener? Alt dette er forskjellige sider ved samme sak!

Sitat av Provo Vis innlegg
Hvorfor prøver du å pakke inn søpla så pent når man så tydelig kjenner stanken? Det minste du kan gjøre er å være ærlig om fremmedhatet ditt.
Vis hele sitatet...
Igjen - hva er poenget ditt med dette?
Jeg har ikke prøvd å "pakke inn" noe som helst, jeg står helt og holdent for hver eneste setning jeg har sagt i denne tråden, og det er ikke noe som motsier det andre.
Jeg har intet fremmedhat, men jeg står for bevaring av det etnisk norske folk og vår kultur, og dette fungerer ikke ihop med den fremmedkulturelle innvandringen vi ser idag, da dette er en trussel mot mitt folk.
Jeg har respekt for alle ærlige og ordentlige mennesker, uansett rase, men dette betyr ikke at jeg støtter det globale, multikulturelle samfunn som truer vår urgamle skandinaviske arv.
Er dette fremmedhat? Nei - det handler om å ville bevare det jeg har arvet av mine forfedre, både når det gjelder blod og kultur.
Hån oss gjerne for dette, men vi kommer ikke til å gi oss. Det er flere som deler mine meninger her i Norge enn du kanskje skulle tro.