View Single Post
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Så du hadde hatt allergisymptomene i noen måneder før kinesologbesøket- altså ikke siden du ble født? Jeg legger spesielt merke til at du ventet mange uker etter besøket til kinesologen med å prøve innta det du var allergisk mot, hvordan kan du og vi være sikker på at det var kinesologbesøket, og ikke andre ting eller at det gikk over av seg selv? Hva diagnoserte legen deg med? "Allergi" er jo ikke helt spesifikt.
Vis hele sitatet...
Allergisymptomene hadde jeg hatt så lenge jeg kan huske -> dro omsider til lege for å sjekke -> lege ba meg om å holde meg unna stoffene en periode og se om det hjalp -> det hjalp ikke -> dro da til kineosolog på oppfordring av venninne av mor som har gjort det samme mot pollenalergi -> 5 sessions hos kineosolog -> kineosolog ba meg også om å holde meg unna stoffene en periode etter behandlingen for "resetting" eller no slikt tull -> simsallabim, frisk.

Jeg sier ikke at jeg er overbevist om at det er kineosologen som kurerte meg, men jeg ble frisk etter avholdsperioden etter hennes hokus-pokus og ikke etter legens.