View Single Post
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
338
Det du sier nå er at hip-hop ikke er en sjanger som kan utvikle seg. Det kommer alltid til å komme nye ting og sjangre utvikler seg. Er selv en Tupac elsker til hundre, elsker old school selv, men blir for drøyt å si det på den måten. Altfor mange som har det synspunktet.

Du må huske at oldschool rap er fra sent 80-tall til 90-tallet. Verden var en annen, inspirasjonen var en annen. Nyt helle musikken du liker isteden for å konsentrere deg på at oldschool rap dør ut. Det har gjort det for lenge side, hate it or love it.

Samtidig skjønner jeg at du syntes det er kjipt, eneste hip-hop idag dreier seg om er; money, cash, hoes - heard it. Det er en kjedelig greie som har sunket rap i gjørma, men hvis du ikke liker utviklingen til rap så er det bare å drite i hele sjangeren da? Hør heller på det du liker.

Jeg har tenkt veldig mye på det i det siste, at hip-hop mennesker er veldig opptatt av tekster og alt mulig bullshit rundt artisten (vært der selv). Men i det siste har jeg begynt å droppe hip-hop litt framfor andre sjangere og jeg må si det er en lettelse. Og jeg merker at hip-hop på en måte gjorde så jeg glemte hvorfor musikk var til. Det er ikke til for å pugge tekser, skape negative holdninger osv. you name it.

Det var til for å kose seg med, slappe av å roe tankene.

Det her ble veldig rotete, men håper dere skjønte hva jeg mente.

2pac the KING!