View Single Post
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Hvem tenker nytt sa du? De som gjør noe, eller de som sitter på et forum og skriver et par innlegg i året? At du og noen andre trangsynte personer ikke klarer å ta folk som ikke går med dress seriøst, er desverre deres problem..
Vis hele sitatet...
Som jeg allerede har sagt, er jeg mer aktiv enn de fleste i denne debatten. Jeg er ikke aktiv politiker, men jeg bruker min stemmerett, står åpent frem som en som ønsker en revurdering av forbudspolitikken, tar debatten med familie, venner, arbeidskamerater og forelesere. Og igjen, det er personen som ikke blir tatt seriøst som har et problem, ikke de som avfeier ham som useriøs. Det blir fullstendig bakvendt.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Om du mener GMM er feislått og ikke har fått endra noe, så får det være din mening. Hvis du ser på hva folk har fått til i andre land ved å bruke mange av de samme virkemidlene, så kanskje du ikke uttaler deg så bastant.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg ikke helt sikker på hva GMM står for, men vis gjerne til land hvor cannabis har blitt legalisert som en følge av at cannabismisbrukere har turet frem gjennom hovedstaden en gang i året.
Sitat av Norther Vis innlegg
Nå kan ikke du sammenligne alkohol rus med cannabis rus
Vis hele sitatet...
Klart man kan! Selv om de to stoffene har noe forskjellig ruseffekt, er de godt sammenliknbare i denne sammenhengen.