View Single Post
kjedelig streiting
Sitat av slashdot Vis innlegg
Problemet er bare samlinga av retorikk. USA som et rasisistk og totalitært styre? Delvis har han rett i det, men samtidig så totalt feil, og så totalt uvirksomt argument politisk sett. Drit i grunnen til at det er forbudt, og drit i å omtale det som en menneskerett. For nei, det er faen ikkje en menneskerett å ruse seg slik en vil. Det er ei svært spesiell tolkning som EMK neppe er spesielt einige i.
Vis hele sitatet...
Ser ikke helt problemet med å sette spørsmåltegn om hvorfor det er forbudt, når grunnene er såpass idiotiske og "gammeldagse". Det er da ingen hemmelighet at det ble sett på som de svartes rusmiddel for en del år siden. Ei heller at det var noen byråer i USA som trengte noe nytt å jobbe imot da forbudstiden gikk mot slutten. Er det ikke greit å opplyse folk om det, så dem ikke går rundt å tror at det ble forbudt fordi folk ble helt sinnsyke av det?

Det pisset han lirte av seg gjer meg overbevist om at vi ikkje bør legalisere.
Vis hele sitatet...
Er enig i at apellen ikke var den beste(jeg har sett han holde mange bedre), men det var da også noen gode argumenter der.

Ang om du vil legalisere eller ikke, så foreslår jeg at du setter deg litt mer inn i saken før du gjør opp en mening istedet for å la deg påvirke i så stor grad av en persons appell.