View Single Post
Det er ingen lærere som har noe imot deg, ikke etter det jeg har sett da. Skal ikke komme her og fastslå det, kan godt hende det er noe jeg ikke har sett, men jeg kan utelukke mange lærere fra den lista. Også er det noen lærere som hater alle sammen da

Jeg er også skolelei nå ass! Føles rart å ikke gjøre lekser Neida, men min motivasjon gjennom alle skoleår har vært alle vennene mine. Jeg vet at du har mange, så når du står opp om morran, ikke tenkt på alle timene, men tenkt at idag skal du ha det morro i friminutta. Eller om du har et morsomt fag denne dagen så fokuser på at du skal ha det gøy i dette faget, f.eks. gym.

Men anbefaler å laxe gjennom de siste ukene før ferien og finn på noe crazy i ferien. Skulle ikke du te Kreta eller no a? Serr, mer lax får du ikke! Tekt på det de siste ukene og som jeg pleier å si "jo mer du kjeder deg på skolen, jo mer morro får du det senere i livet" (i de fleste tilfeller). Om det fortsatt er et problem to uker i 10. er det nok best å snakke med helsesøster eller noen andre.

Bare tenkt på sommerferie i mai, lax resten av skoleåret, finn på no crazy i ferien og jeg tror du klarer deg ut ungdomsskolen. Sorry hvis jeg maser, og vet jeg skriver langt, men prøver bare å hjelpe