View Single Post
Når jeg leser slikt svada som dette, håper jeg på at teorien om at kvinner kan få barn uten menn ikke lengre bare er en teori, men noe som vil fungere i praksis. So much for den teorien.

moderjord trenger solen for å gi live og la det vokse..(dette ble kansje litt for poetisk men det er riktig og det er slik i dyrenes verden også)
Vis hele sitatet...
Søppel, det er hva det er. Teorien din om at vi menn må jobbe for å gi dem frøene våre er noe av det latterligste jeg har lest på lenge. Hele posten din er en samling svada med tilsynelatende subjektive meninger uten rot i virkeligheten.

....jeg har ofte tenkt på at "hvorfor" skal det være slik at vi gutter skal løpe etter jentene og leke supermann og gi dem blomster og be de ut på date og underholde dem på alle mulige måter og forgude dem ? hvorfor er det slik ? hvorfor kunne det ikke vært motsatt? hvorfor er det ikke motsatt? dette er spm som forvirrer meg og jeg tenker mye over (media har her mye skylden, ...)
Vis hele sitatet...
Dette er, som du sier, en steriotypisk fremstilling som til tider skinner igjennom i media - men det betyr på ingen måte at det er slik det er, eller slik det burde være. Har du aldri møtt en jente som prøver å skjekke deg opp? Synd for deg. Kanskje du ikke er så macho og dominerende som du tror.

Jeg kan gjerne diskutere feilslåtte likestillingsgrep, men dette blir i overkant dumt.

PS: Jeg vil ha meg frabedt at du indikerer at alle menn, og vi her på forumet, holder samme lavmål og intelligensnivå som deg.
Sist endret av Restyle; 2. mai 2010 kl. 21:35.