View Single Post
Gjest
Trådstarter
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Helt helt enig. Kvinner har det godt i dagens samfunn og har lite å syte for. Flere menn enn kvinner i topplederstillinger? Javel, så kanskje de har gjort seg fortjent til det. Vi har massevis med fremtredende karrierekvinner i politikken og næringslivet i dag. Politisjefen er også kvinne. Vil heller si de har flere fordeler enn menn i dag. Hvem ansetter ikke heller en pen dame framfor en mann til arbeidsplassen? Det er kvinner som tvinner menn rundt lillefingen. Greit nok det, det plager meg ikke. Det som plager meg er Ottar. Føler et stikkende hat mot disse søppelmenneskene, som bare har ett standpunkt og det er "Vi liker ikke menn".
Vis hele sitatet...
bra noen er enig at vi er i feil rettning i likestillingsdebatten!

men:
Føler et stikkende hat mot disse søppelmenneskene, som bare har ett standpunkt og det er "Vi liker ikke menn".
Vis hele sitatet...
problemmet er ikke at "de ikke liker menn", heller kansje at de liker oss forgodt slik at de prøver å være like som oss`? hva vet jeg... men sant jeg er heller for grupper som Blottar.

Sitat av randoom Vis innlegg
Du forstår godt hvorfor prostitusjon eksisterer og ser ingen grunn til å hindre det. Samtidig lurer du på hvorfor det er sånn at det er gutta som bruker penger på daten sin. Du har i grunn besvart ditt eget spørsmål. Jentene har noe gutta vil ha, og som gutta syns det er verdt å betale for. Sånn vil det fortsette å være så lenge gutta fortsetter å synes det er verdt det...
Vis hele sitatet...
det blir en enkel konklusjon fra din side og det du skriver er din tolkning og ikke min.