View Single Post
Vi skal en hel gjeng nedover(ca 20-30) stk. Og vi kaprer da et helt sånn "kvartal". Blir kanonfett Gleder meg.
Masse folk fra alle samfunnslag. Vi har leid en buss som vi kjører nedover, og den blir på festivalen hele uka, så vi kan dra hjem når vi føler for det. (Hvem husker ikke regnværet i '07(?tror jeg?))

Hvis du lurer på hvordan du skal komme deg nedover: Swebus kjører masse busser nedover til festivalen fra oslo bussterminal hvert år, hele festivaluka(og hjem igjen selvfølgelig). Tror det koster 400-500 per vei. Synes selv dette er greit, da kommer du helt fram til inngangen til festivalen, og ingen bytte av tog, buss, fly eller noe. Er du heldig møter du noen kule mennesker på bussen også.

Pence: ja, det er stor forskjell mellom campene. Husker ikke halt navnet på de forskjellige, men har vært på C-campen tidligere og det var veldig nice i hvertfall. Og så har du den campen som ligger rett utenfor inngangen til selve scene-området, der skal du være glad i fest for å være, totalt kaos!
De andre campene har jeg egentlig ikke vært så mye på, men trenden er at det blir "stillere" jo lenger fra scene-området du kommer.

Bruk av Rusmidler: Kjør på, ingen som bryr seg og du kan få tak i alt Er min erfaring da, jeg hørte bare om to stykker som ble taua for to år siden, og de hadde en bag hver med stæsj. Så lenge du bruker og ikke selger burde det gå bra Men, selvfølgelig; det er jo politi der, og man har lov til å tenke littegrann.

Hadde vært fett med nFF-meetup i hvertfall.