View Single Post
Sitat av Geiten Vis innlegg
Talk is cheap, du har da aldri møtt meg så hvem som mottar julingen her kan diskuteres.

Jeg tror ikke jeg eier noe, jeg vet. Min kropp er min eiendom og i det en fremmed går over grensa og tar på min kropp uten min tilatelse så kan det få konsekvenser.

Jeg ønsker ikke kontakt med dine hunder, det må du som hundeeier forstå og respektere. Jeg søker aldri kontakt med en hund heller, hverken øye kontakt eller signaler. Så om den hopper på meg og biter uten grunn så ja, vil det få konsekvenser.

Ikke alle bryr seg om fengselstraff eller bøter, men jeg vil tro at du bryr deg om hunden din, så om du ønsker den et godt liv så hold den unna fremmede.
Du vet, slik man sier til barna sine også fordi loven vil aldri gjøre det godt igjen hvis noe skulle skje med din kjære.
Vis hele sitatet...
Kan garantere deg at du skulle fått kjørt deg både fra meg og begge hundene mine hvis du forsøkte å sparke noen av dem uten en veldig god grunn.Helst en grunn som var litt bedre enn at de kom i nærheten av deg.
Men som jeg skrev litt lenger opp her så kan du umulig ha møtt på mange hunder i ditt liv og de du har møtt kan ikke ha vært de største hundene i gata!
Hadde du forsøkt noe sånn på ei bikkje med litt krutt i så hadde du vært skambitt for lenge siden.
Sist endret av diabolus; 21. april 2010 kl. 11:31.