View Single Post
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Marihuanemarsjen er et stunt for å få litt pr rundt saken, da de fleste politikere tier denne saken ihjel.
Vis hele sitatet...
I dette tilfellet vil jeg påstå at ordtaket "all PR er god PR" ikke stemmer for fem flate øre. Det er også viktig å notere seg at debatten i det siste har blomstret opp igjen. Flere høytstående personer har uttalt seg positivt i forhold til en endring av narkotikalovverket. Jeg tror marihuanamarsjen ødelegger denne trenden mer enn tause politikere gjør det.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Det finnes en del med mye penger å god utdannelse som røyker, men hva tror du skjer når de står frem å fronter en sak?
Vis hele sitatet...
Tenker du på noen spesielle caser her? Jeg vil påstå at, generelt sett, har "vellykkede" mennesker mer påvirkningskraft i samfunnet enn det en typisk "taper" har. Er du ikke enig?
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Selvfølgelig ikke, men da nytter det ikke at de som er uten dreadsen og møkkabarten ikke møter opp.
Vis hele sitatet...
Personlig ville jeg stillt opp (pent kledd, som vanlig) hvis det ikke var for alle stonerene. Jeg vil rett og slett ikke bli assosiert med en slik crowd, og synet av dem får meg helt ærlig til å tvile på om legalisering er en god ide, i alle fall med hensyn til denne gruppen av befolkningen.

Sitat av Semjuel Vis innlegg
Jøss, dagens nff-wise guys har visst ikke alltid vært like anti-marihuanamarsjen
Vis hele sitatet...
Man vokser da til med tiden, og forstår gradvis mer og mer av ting