View Single Post
Sitat av goram Vis innlegg
Du har nok mye rett her, og kanskje er jeg en hykler som ville ansatt en/ei som liker lolcats framfor en PH-seer. Graden av hva som er fordummende har som du sier mye med smak å gjøre, og min påstand er kanskje at ansatte i en bedrift som har noe lik smak vil ha større utgangspunkt å lykkes i teamarbeid for eksempel. Jeg vet jo ikke, men det er jo mulig arbeidsgiver har tenkt slik her.
Vis hele sitatet...
Ja, det blir jo arbeidsgiveren sin avgjørelse, og jeg kritiserer ikke det i det hele tatt. Arbeidsmiljø er noe av det viktigste for at en bedrift skal lykkes, og like verdier og smak kan bidra veldig.

Posten min var ikke rettet mot arbeidsgiveren. Jeg har hørt mange si lignende ting om paradise hotel og dets fans, og jeg syns bare det hele virket veldig dobbeltmoralsk.

Når et program som dette får mange tilhengere får det automatisk mange motstandere, og jeg har bare reagert en del på at sistnevnte føler en trang til å begrunne sitt standpunkt med å prøve å putte mennesker i bås. De "dumme" ser på tv programmet, mens oss "smarte" liker det ikke. Det blir for dumt.