View Single Post
Kjenner dere noen som har trippet over / badet på syre for alltid? Der jeg bodde før kjente jeg til en som hadde det, han var helt koko og trodde seriøst at han kunne snakke med TVen etc, og slik hadde han visst vært i 10+ år

Han er visst død nå, ble rundt 30 år.

Har hørt at når man først tripper over på syre blir man slik helt til man dør (Syd Barret fra Pink Floyd er vel kremeksempelet på dette, RIP). Vet noen hvordan dette funker? Det er vel ganske inviduelt vil jeg tro.

Vet også om en annen som trippet over som trodde at Satan snakket til han og at alle vennene hans skulle bli drept hvis han ikke fikk frelset dem. Han var slik i noen få mnd før han døde i en ulykke i en alder av 23 (noe han nok ikke hadde gjort om han var ved sine fulle fem).

Har selv prøvd syre en gang, men synes det ble litt for intenst i lengden (etter 10 timer og fortsatt grisetrippa), så jeg holder meg til sopp en sjelden gang. Jeg begynte også å tenke på mine bekjente som har trippet over og dødd mens jeg holdt på, og det var ikke særlig bra for formen. Men jeg roet med ned etterhvert og da var det helt konge igjen. Jeg vil nok ikke prøve det igjen selvom jeg hadde det dritkult for det meste, og jeg vil rett og slett føle at jeg ville gått glipp av noe dersom jeg aldri hadde prøvd det, så jeg angrer ikke et sekund.

Håper på lærerike svar