View Single Post
Begynner vel å bli en del fyllehistorier her, så jeg får vel komme med en jeg også

Var på blåtur med jobben, rundt 70 stykker (Jeg var eneste under 18, resten godt oppi åra).
Vi sjekket inn på et fint hotell, der middag og drinker, var en selvfølge. Disse eldre karene i bedriften, syntes selvsagt at jeg burde få meg en drink eller to, så de bestemte seg for å sjenke meg.
Etter middagen kan jeg egentlig ikke huske så mye, før jeg våkner klokka 3 om natta med spy fra skrittet og opp til halsen (Rundt munnen) i en fin hotellseng med hvite laken. Jeg prøver forsiktig å reise meg, uten å vekke romkameraten min. Lukten av spy er så intens, at jeg spyr enda engang, denne gangen over teppegolvet. I samme øyeblikk våkner romkameraten min, og spør hva i helvete jeg driver med. Jeg vasker opp etter meg, så godt jeg kan, og legger meg i samme laken. Klokken 8 om morgenen gikk bussen hjem igjen.
Verre busstur har jeg aldri hatt. Heldigvis var denne romkameraten min, en av de som hadde sjenket meg kvelden før, og han fortalte det ikke til noen andre.
Jeg sitter igjen med en kopp med en stor elg, og navnet mitt på, som jeg fikk til jul, samme år av kolegaen min.

Dvergen
Sist endret av Dvergen; 31. mars 2010 kl. 01:01.