View Single Post
Sitat av mads-b Vis innlegg
Jeg kan servere en meget enkel grunn til at ubegrenset tomgang er lovlig: Vi bor ikke i Nord-Korea!

EDIT: Ikke lovlig nei. Hvorfor er det lov å brenne bål ennå? Forurenser det og, ihvertfall i pinsetider, når folk brenner skrotet sitt, og det er like unødvendig som tomgangskjøring.
Vis hele sitatet...
Litt avsporing, men jeg er ganske sikker på at det ikke er lov å brenne skrotet sitt heller... Skrotet vil vel her være søppel, og da søppel som ikke er ubehandlet treverk, og lignende?

Sue me if I'm wrong

Og til alle dere som kritiserer hykleriske miljøarbeidere;
Hvis man vil lage en bedre verden, så er det første man må gjøre å bry seg! Hvis man sprer budskapet sitt og er med på å skape holdninger rundt om som på sikt kan føre til at det ikke ligger en brun tåke over dalen der jeg bor, kan det kun være positivt. Om man da tar seg en sydentur er det hyklerisk, ja, men samtidig har man jo også gjort litt for å skape en bedre verden.
Jeg sier ikke at det ene veier opp for det andre, men det er i hvertfall bedre enn å dra på den sydenturen og ikke vise noe form for positivt engasjement på hjemmebane...