View Single Post
Trådstarter
357
Sitat av capidog Vis innlegg
Jeg vet ikke hva som feiler deg, siden du tror at det er helt ok å gå rundt å si fra til fremmede om hva som måtte irritere deg i hverdagen. Herunder tomgangskjøring, uansett hvor legitimt eller ikke dette måtte være.

Folk har jo fått juling for mindre.

Godt miljøarbeid starter med deg selv. Når du er 100% miljøvennlig selv, kan du begynne å holde foredrag eller noe sånt.

Men når du går og vifter med pekefingeren i nesa på andre har du gått for langt, IMHO.

Hadde du kommentert min tomgangskjøring, hadde jeg jaget deg på en dårlig dag. På en god dag hadde jeg fått meg en latter. Du har nemlig ingen forutsetning til å vurdere om tomgangskjøringen er nødvendig eller ikke.
Vis hele sitatet...

Haha, for det første er holdningen din helt på trynet!

Om du tror at det hjelper å IKKE si fra om man ting man mener, så har du ikke kommet noe som helst sted i livet.

Når det gjelder min egen historie, og din lille lunte, så kan det ikke sammenlignes. At du har et problem i forhold til at folk har egne meninger som ikke samsvarer med dine, er ikke mitt problem.

Jeg banka på vinduet i bilen ved siden av, fordi jeg hadde vært inne og handla i 5-10 minutter, og bilen sto på da jeg gikk inn i butikken. Da jeg kom ut igjen tenkte jeg; sånt her har jeg faktisk rett til å si fra om.

Så jeg banka på bilvinduet; han rullet det ned, og jeg sa; tomgangskjøring ekke no særlig. Han så på meg rart, og sa; artig. Jeg svarte med å si; jaja, jeg bare sier fra jeg as. Så kjørte jeg..

Om det nå uansett er ulovlig, så skjønner jeg faen ikke engang hva problemet ditt er. :P Da får jeg jo lov til å si fra om jeg ikke liker det. Hadde han banka meg pga det hadde jeg jo definitivt gått til politiet. Det ser jeg ingen grunn til ellers. Så jeg vil fraråde deg å oppføre deg som en idiot mot folk.. Dessuten oppfordrer du nesten til vold ved å svare på en sånn måte, noe jeg også vil fraråde deg.