View Single Post
Jeg har sett at det er noen slike tråder her på forumet fra før, da i anledning stortingsvalg som regel. Jeg synes likevel det kunne vært interessant og se hvordan freak sin brukermasse er fordelt i politikken. Sett bort fra politiske partier denne gangen og kun fokusert på ideologier.

Pollen blir generell så spesifikke underkategorier lar seg ikke gjøre, men kryss av for det som passer best og vist det er ingenting så ta gjerne og legg inn din mening som en kommentar. Noen spesifikke kategorier er der jeg tror brukermassen vil være størst fordelt.

Noen av kategoriene dekker hverandre, men her er det opp til dere å vurdere hvilken av disse som dekker deres syn best. Jeg må beklage på forhånd vist det er noen store hull i pollen, der er ikke min intensjon å ikke vurdere deres mening. Min kunnskap på dette emnet er dessverre ikke så stor som jeg skulle ønske. Legg gjerne inn som kommentar som allerede nevnt.

Dette skal selvfølgelig bare brukes som egen underholdning og jeg har ingen intensjoner og bruke det på noen som helst måte utover det.

Ønsker alle freaks en videre fin dag!
Sist endret av Reply_to; 17. mars 2010 kl. 09:49.