View Single Post
Ikke lenger til nei!?! Da har jo 236 dager passert siden sist 122 til går da fort
Skal nedover for niende gang, med bil for andre gang sannsynligvis, tidligere har det blitt med tog eller fly, fly blir ikke aktuelt igjen sånn kaos som det er på kastrup etter festivalen, for ikke å snakke om sikkerhetskontroller, blir så provosert at jeg styrer unna.
Tog blir fort tamt, hvertfall hvis man reiser alene.
Kjørte nedover første gang i fjor og for meg som elsker å kjøre bil er vel det den beste måten, så fortsetter nok med det. Fint å slippe å passe på klokka Eneste som er litt kjipt er å skulle kjøre hjem igjen dagen derpå, men det er vel som man gjør det til Å ikke minst å finne igjen bilen, sleit litt med det, ble litt fort full siden jeg hadde kjørt hele natta og feiret ankomst med x antall vodkadrammer før jeg kom til billettluka, husker faktisk ikke å ha fått på båndet i fjor

Har ikke så mange tips å komme med, men har du kommet til Køben så er det vel bare å følge strømmen av freaks Og skal du ta tog må du skaffe deg plassbilletter i god tid!
Interail eller alternativ til det kan være verdt å sjekke ut også, husker første året jeg var der så hadde vi scanrail-billetter og da gikk vi strakt forbi 1kilometer med kø i solsteika Var visst noen frynsegoder med de billettene, men vet ikke om scanrail finnes mer?

En freak-camp hadde gjort seg!