View Single Post
Tror ikke det er smart å prøve å fylle andres piss i koppen. Det kan gå, men er ikke verdt å ta sjansen, da du som oftest blir fulgt ganske nøye med på. Jeg tok med meg en venninnes urin en gang, men fikk ikke anledning til å fylle det i koppen, så pissa selv. Og når du leverer til politiet tror jeg ikke det er så bra for saken din om de tar deg i å prøve. Det enkleste for deg er å ødelegge prøven ved å senke nyreverdiene i urinen, så de ikke får målt av THCverdiene i labratoriet. Dette gjør du for eksempel ved å drikke mye vann i timene før, og drikker litt Eddik en liten stund før prøven skal tas. Dessuten kan du svelge en kapsel med zalo, det renser systemet Tror ikke zalo er så bra for kroppen, men jeg gjorde det ofte. Bare pass på å putte zaloen i en kapsel og ikke prøv å drikke det fra en skje eller lignende, som jeg gjorde første gangen, lover deg at det IKKE er deilig!
Gjør du alt dette er du nok trygg, men få gjerne i deg gode mengder c-vitam i tilegg.
Er dog ikke bra å gjøre dette hver gang, for da skjønner de mønsteret. Men om du leverer en prøve med for lave nyreverdier så kan de ikke si noe på det, det er tross alt vanlig å drikke mye vann før urinprøver av alle slag.
Lykke til