View Single Post
Sitat av Kyrios Vis innlegg
Slik situasjonen er idag vet vi ikke mye om hvordan homofili oppstår eller overføres. Er det en genetisk sykdom? Er det en sinnssykdom? Er det bare forestilling? Er det ingen sykdom, men en naturlig, men litt mindre vanlig, væremåte? Jeg er ikke imot homofile, men jeg ville ikke sagt kjør før vi vet hvordan homofili egentlig sprer seg. Hvis hele menneskeheten ble homofile ville det fått ganske åpenlyste konsekvenser, og slik jeg forstår det blir det heller flere enn færre individer med motsatt legning i disse dager.

Ikke døm meg som homofob nå.
Vis hele sitatet...

Slik situasjonen er idag vet vi ikke mye om hvordan interessen for hip hop oppstår eller overføres. Er det en genetisk sykdom? Er det en sinnssykdom? Er det bare forestilling? Er det ingen sykdom, men en naturlig, men litt mindre vanlig, væremåte? Jeg er ikke imot hip hop folk, men jeg ville ikke sagt kjør før vi vet hvordan interessen for hip hop egentlig sprer seg. Hvis hele menneskeheten ble interessert i hip hop ville det fått ganske åpenlyste konsekvenser*, og slik jeg forstår det blir det heller flere enn færre individer med interesse for hip hop i disse dager.

* Hip hop musikk overalt? Å huff!