View Single Post
Jeg synes DIY delen av freakforum er helt knall når jeg lurer på det meste innen elektronikk, fysikk og generelt gode råd. Det jeg savner er et litt mer aktivt forum, hvor det kanskje ligger litt tutorials, ferdigstilte prosjekter ol.
Om jeg googler engineering forum, electronics forum, diy pojects osv får jeg mange treff som passer, men det er gjerne ikke mer enn et par hundre tråder totalt i hver kategori (=lite aktivitet).

Er det noen her som henger på andre forum, gjerne utenlandske, som kan bidra til inspirasjon og informasjon?

Jeg er ingen ekspert selv, og kommer mest sannsynlig til å fortsette å poste spørsmålene mine her. Men ikke skyt meg når jeg sier at det er litt lite aktivitet akkurat på dette underforumet (typisk 2-3 oppdaterte tråder om dagen). Det er ikke til å skyve under stolen at f.eks. Provo og Vivalatrina er rimelig enestående innen sine brede kunnskapsfelt (det er bare to jeg har lagt spesielt merke til, det er så klart fler!) og er litt i fåtall av guruer her. Ok, nå blir jeg sikkert skutt allikevel, det er ingen pen måte å spørre dere freakforum tilhengere om dette!