View Single Post
Sitat av Keelixo Vis innlegg
Jeg får støttekontakter fra DPS om 3 måneder, ventetid...
Legen satt og sydde og renset sår på underarmene mine, selvskading... Det skal jeg få antidepp for som en erstatning.

Med DPS skal jeg skal til en proff utøver og han skal vise meg en livsstil jeg kan ha som er sundt og slankende samtidig.

I mellomtiden til jeg får støttekontakter...

Nikotin, smerte, Red Bull, det jeg greier å grine til meg av piller og musikk. Det er det jeg har, som kan få meg vekk noen ganger hvis jeg er heldig. Håper dritten funker til jeg får hjelp.

EDIT: Kjekt som anonym å kunne fortelle dette. Håper andre i samme situasjon kan finne det eller at det hjelper noen på noen måte, jeg fikk hvertfall en del hjelp, bare ved å ha noe å gjøre. Men dette blir alt for nFF er ikke noe bloggside... Takk!!
Vis hele sitatet...
Det er bra at du får støttekontakt, men jeg er redd det ikke er nok. Har du vurdert å få mer kontakt med BUP? De er veldig flinke og kan ofte hjelpe mye mer enn man skulle tro. Jeg tror ikke slankende er det du skal fokusere mest på selv om jeg skjønner veldig godt at det nettopp er det som opptar deg nå (med tanke på anorexia), men det er bra at du kan få veiledning til et bedre kosthold. Husk at det går ikke ann å trene hardt og spise lite, skal du få resultater fra treninga må du spise ordentlig og mer enn du tror. Ha det i bakhodet når du skal begynne med støttekontakten, du må være villig til å spise det som blir anbefalt.

Red Bull og nikotin er faktisk stimulerende midler som kan forverre angsten din der og da. Dette er ikke noe jeg sier for å frarøve deg dine 'hjelpemidler', men noe jeg har opplevd selv. På det verste kunne jeg ikke ta to kopper kaffe eller en røyk uten å bli anspent (supert på en side da det fikk meg til å stumpe røyken, noe du uansett bør vurdere om du skal begynne å trene hardt). Prøv noen dager uten så kanskje du selv ser den store forskjellen det kan utgjøre. Som sagt før, pillene hjelper kanskje der og da, men de fjerner ikke problemet. BUP BUP BUP.

Ellers synes jeg det er bra du skriver her, anonymitet er ikke alltid et onde ønsker deg det beste og lykke til.