Tråd: Syre - 2-CI ?
View Single Post
Trådstarter
11
Det er mulig. måtte ta to for å få en skikkelig trip sa enkelte. Men tok ikke sjansen på det, syns en lapp var nok. Det var veldig sykt det også, og forstår litt i ettertid at det er kjipt jeg ikke har lest så mye om det og ikke tenkt over å i det hele tatt gjøre det. For akkurat på syra hadde jeg det ikke så fint med meg sjøl på slutten, for tankene blei litt for mye. På syra var jeg geni første timene, trodde jeg hvertfall, fine tanker, men forstår hvor mye syra kan lure deg, og hvor mye den kan skyve tankene dine i forskjellige vinkler. Hvertfall nå, saken er vel bare at jeg ikke helt klarte å håndtare det. Det var noe jeg hele tiden ikke fikk frem, ganske irriterende egentlig. Men det er du som bestemmer om dette her skal bli en bra trip eller ikke, ikke noen andre enn deg sjøl og hodet. Prøvde å tenke sånn, og det gikk greit til slutt. Men da jeg fem dager etter kikker meg i speilet, og får panikk, og spør meg sjøl, hvem er jeg? Da freaka jeg litt. Føltes ikke ut som jeg var meg. Som jeg var en annen personen, noen tok over meg, og når jeg kikker ut vinduet to minutter seinere er alt så vakkert, og jeg tenkte, om jeg ser naturen slik håper jeg det ikke er for alltid. Det hadde blitt for intenst og sykt. Og da forstod jeg at syre kan være så mye mer. Men jeg gjorde det feil, og tok det på feil grunnlag. Jeg var usikker og ja, faktisk redd. Noe jeg ikke tror man bør være før man tar noe syre. Tror det var derfor turen blei som den blei. Men lærte også veldig mye av den trippen også, så om jeg evn. noengang skal ta LSD igjen tror jeg ikke dette er en dårlig erfaring og ta med, og selvf. lese mer om det.

Forstår jo det at det ikke er dumt og lese, jeg har bare vært litt seint ute, bedre seint en aldri satser vi på
Sist endret av aboveab; 13. februar 2010 kl. 17:26.