Tråd: Syre - 2-CI ?
View Single Post
Er ei jente på 20 som har litt spm ang. noe jeg egentig er helt grønn på Er faktisk usikker på hva dette er for noe også, og om dette var det jeg trippa på.. Men ble sagt at dette var 2- C I ? Syre var det garantert, og ganske så heftig! Fikk det i kapsler, og snorta ikke mer en 50 - linje, eller mindre.. 5 min etter var det fult kjør! Spydde noe så jævlig av dette da.. Men gikk over.. Syke sanser, farger og følelser.. Aldri flira så mye i mitt liv liksom. Hadde tidenes kveld med godevenner. Noe jeg garantert ikke angrer på å ha gjort! Noen personlige erfaringer herifra? Vil gjerne høre. Negativt, positivt? Er litt nyskjerrig på ettervirkning?
Har hørt enkelte mennesker (ikke alle da seff.) har godt av en syre tripp i blant/engang eller kanskje ikke dette stemmer? Hvertfall, etter denne turen, føler jeg at jeg ser på ting og tenker mye annerledes enn før.. Som om at jeg forstår mer.. Ser mye mer lettere på ting. Nei, det er så vanskelig og forklare.. Får det ikke til.. Det jeg lurer på.. Er det bare hodet mitt som tuller helt med meg nå? Eller er det noe i dette? Hehe, kanskje jeg ikke har landa.. Det hadde jo vært litt, ops