View Single Post
@ battlecaT

Jeg gjorde ihvertfall mitt beste i og forklare slik at en leser skal kunne få forståelse for hvordan jeg opplevde det, hvordan jeg tenkte, og hvordan det har vært i ettertid. Jeg tror det kan være svært vanskelig for en uten noen slike opplevelser og kunne forstå, men for dere som har inntatt slike substanser selv er det nok lettere og få ett innblikk.

Litt morsomt det du nevner med trygge omgivelser - ett trygt hjem vs den trygge naturen. Jeg har aldri følt så stor trygghets følelse som når jeg var i skogen, ved vannet, i solsteiken, med alle mulige insekter kravlende rundt, og fuglelyder overalt. Det var vakkert, men sivilisasjonen og alle de menneskene og systemene her i samfunnet var en skremmende tanke. Vi er satt her for og leve i ett med naturen, hjelpe naturen og la naturen hjelpe oss. Fordi vi er jo nemlig en del av naturen, naturen er ikke bare en gave satt her til oss slik at vi kan voldta den for vårt egent "beste" slik at vi kan utvikle oss i en unaturlig vei, separert fra naturen. Jeg har aldri vist noe disrespekt for naturen, men har nå fått en større forståelse for den, jeg setter pris på den, jeg drar glede ut av den istedenfor og overse det vakre. Jeg elsker også naturen mer enn noen sinne!

Godt og høre du mener jeg håndterer psykedelika ved god fornuft. Min intensjon ved bruk av psykedelika har alltid vært den beste for meg selv, en sunn holdning. Selv før jeg hadde erfaringer med dette, men nå ettersom jeg har fått mer erfaringer kan jeg finspisse mitt mål med det på en annen måte enn og bare være varsom og respektfull. Det er nå ett halvt år siden denne trippen, og har ikke inntatt noe psykedelika siden den gang (foruten rapporten "En intens indre reise" som var en mnd i ettertid av denne). Tar meg god tid til og reflektere ut av disse sterke opplevelsene, og har absolutt ingen stress med og tvinge på meg nye opplevelser.
Nå begynner jeg og føle meg relativt klar for en ny reise. Én liten fleintripp i vinter tenker jeg, så fortsetter jeg med litt større doseringer til sommeren, hvis det passer. Har hatt ett par gram norsk fleinsopp liggende siden nyttårsaften, så tiden får vise når det passer =)

Veldig koselig med respons, battlecaT my friend! Sorry for tregt svar, men better late than never.
Sist endret av Quetzalcoatl; 27. januar 2010 kl. 12:59.