View Single Post
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Up-autopsy in progress...

Sitat av Ffojt Vis innlegg
Men jeg synes samtidig man kan tenke på at det burde ha stått på samme stedet han fant oppskriften hvor farlig og sensitivt AP er.
Vis hele sitatet...
Det morsomme er, at det gjør det. Jeg har til gode å se en kilde som ikke sier at det er ustabilt.
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Hvis han gutten hadde lagd noe herfra hadde han kanskje ikke vært død nå, kanskje han hadde stått ute på nyttårsaften og sett på det fine fyrverkeriet han hadde laget selv, sammen med familien sin?!
Vis hele sitatet...
Han var ikke pyroteknikker... Han var vinningskriminell.
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Jeg blir sjokkert over at det er MULIG å si: Han var utelukkende dum og det er bra han døde!

Man skal tenke seg om både 1 og 2(gjerne 303) ganger før man sier sånt. Prøv å fremkalle følelsen dere føler når dere ser på et ekstra flott shell som dere har lagt ned mye arbeid i. Kanskje står dere sammen med venner, familie eller kjæreste? Dere føler dere ganske bra da? Det kunne denne gutten også gjort. Om han var en idiot eller om han var pyroteknikk-interessert kan man ikke vite, men hvis han bare var interessert i det som alle andre på forumet her driver med, begynte han bare i feil ende! Han fikk ikke riktig informasjon!
Vis hele sitatet...
Han var en 19 år gammel _kjemistudent_! Ordet PEROXID er alt som burde ha fått han til å virkelig google det, eventuelt behnandle det _meget_ pent! Så jeg klarer ikke se annet enn at han var meget dum anngående denne saken. Sugen kjemistudent værtfall...
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Ikke si at han, eller noen andre, fortjener å dø! Selv ikke Hitler eller Hussein fortjente å dø, selvom den eneste grunnen til at de skulle leve var for å sitte i fengsel! Tenk på det!!
Vis hele sitatet...
Han fortjente sikkert ikke å dø, men jeg synes ikke synd på han værtfall... Jeg synes synd på familien og alle berørte, som ble glad i en slik Darwin-Award.

Done!